dimarts, 8 de desembre del 2015

Paisatges viscuts, paisatges estimats( Isabela)

Plaça Virrei Amat, Barcelona
Hola ! Em dic Isabela, sóc de Bolívia, Santa Cruz. Tinc 14 anys , fa 9 anys que visc a Espanya i dos anys i mig a Barcelona. No recordo cap paisatge de Bolívia, era molt petita quan vaig marxar, així que us presentaré el paisatge que més m'agrada de Barcelona: La plaça Virrei Amat 
En aquesta plaça vaig conèixer set persones molt especials, sobretot una en concret. Em van ajudar molt en un moment difícil de la meva vida i també em vaig enamorar per primera vegada.
El que vull dir d’un moment difícil de la meva vida és que acabava d’arribar a Barcelona i no em va agradar molt perquè estranyava molt als meus amics d’Albacete i quan vaig conèixer aquestes persones vaig recordar-me dels meus antics amics.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada