dimarts, 1 de desembre del 2015

Paisatges viscuts, paisatges estimats ( Jonathan)

Colegio-Don-Bosco (1).jpg
Col·legi Don Bosco, El Salvador
64_big.jpg
Col·legi Don Bosco, El Salvador

Hola, em dic Jonathan, tinc 15 anys i sóc del Salvador, a continuació els presentaré un lloc del meu país que m’agrada i em porta molts records.
              COL·LEGI DON BOSCO, EL SALVADOR.  
El lloc que m’agrada del meu país és el col-legi on jo estudiava. Tenia set anys quan vaig entrar. El meu col-legi és molt gran perquè té cinc camps de futbol 11, sis camps de futbol  sala, un camp de beisbol, sis camps de bàsquet i una església. En el meu col·legi vaig deixar moltes amistats perquè coneixia quasi a totes les persones, estudiava a la tarda però quan vaig fe catorze anys vaig canviar i estudiava al matí. Vaig tornar a fer nous amics.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada