dilluns, 23 de gener del 2017

La llegenda xinesa del fil vermell per al grup de 3r d'ESO




La llegenda xinesa del fil vermell

"Un fil vermell invisible connecta aquells que estan destinats a trobar-se, malgrat el temps, el lloc i les circumstàncies. El fil pot tensar-se, enredar-se, però mai trencar-se".
Divendres passat vàrem començar el projecte "Capses d'anada i tornada. Del jo al nosaltres". Vaig presentar la meva capsa "GRÀCIES" i us vaig convidar a començar idear la vostra. Em vàreu regalar records vostres escrits en paper taronja que ben aviat haureu de transformar en símbols, objectes i paraules.Vosaltres us vàreu quedar amb una petita capsa llavor amb finestra inclosa i un fil vermell... Els divendres acostumaran ser el dia on el projecte tindrà protagonisme a l'aula però la vostra capsa s'ha de fer a foc lent a l'aula i a casa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada