Divendres 3 de març, el grup de primer d'ESO d'acollida anirem al Barri de Gràcia per VEURE I VIURE en directe aquesta tradició. Més informació : SANT MEDIR 2017
Ens acaben de dir que formem part de la Xarxa Educativa en favor de les persones refugiades.
Estem contentes i contents !
Aviat compartirem amb ella l'acció POEMEM MURS que volem fer el 21 de març Avui totes i tots ens trobem a la manifestació!!!
La campanya unitària Casa nostra, casa vostra prepara per a
aquest dissabte 18 de febrer la Manifestació Volem Acollir, que serà la
mobilització més gran d’Europa per exigir un canvi global de les
polítiques de fronteres i de refugi. La marxa insta el govern espanyol a
complir la legalitat internacional i els compromisos d’acollida, i
apel·la les institucions catalanes a donar una resposta clara i
contundent a la crisi del refugi que viu Europa.
Nombroses personalitats de tots els àmbits, representants polítics i
institucionals i organitzacions socials i culturals de tota Catalunya ja
han confirmat l’assitència a la manifestació.
Una marea blava fins al mar
La Manifestació Volem Acollir surt de la plaça Urquianona dissabte a
les 16 h i va fins al passeig Marítim, a l’altura del parc de la
Barceloneta. La ciutadania sortirà del centre de la ciutat, i portarà el
seu clam fins al Mediterrani, on l’any passat van morir més de 5.000
persones per culpa de les polítiques de fronteres de la Unió Europea. Continua llegint
Us vaig comentar que aniria al concert: va ser MOLT EMOCIONANT !!!
Jo tenia la pell de gallina ...
Demà ho comentem a l'aula.
Us enllaço alguns vídeos sobre el concert d'ahir: