dilluns, 27 de febrer del 2017

Sant Medir 2017


Divendres 3 de març, el grup de primer d'ESO d'acollida anirem al Barri de Gràcia per VEURE I VIURE en directe aquesta tradició.
Més informació : SANT MEDIR 2017

dissabte, 18 de febrer del 2017

Avui és i serà un GRAN DIA : VOLEM ACOLLIR !!!

Ens acaben de dir que formem part de la Xarxa Educativa en favor de les persones refugiades.
Estem contentes i contents !
Aviat compartirem amb ella l'acció POEMEM MURS que volem fer el 21 de març
Avui totes i tots ens trobem a la manifestació!!!

Continueu llegint

dijous, 16 de febrer del 2017

Els veritables herois, Indomeni


18 F, MANIFESTACIÓ VOLEM ACOLLIR

La campanya unitària Casa nostra, casa vostra prepara per a aquest dissabte 18 de febrer la Manifestació Volem Acollir, que serà la mobilització més gran d’Europa per exigir un canvi global de les polítiques de fronteres i de refugi. La marxa insta el govern espanyol a complir la legalitat internacional i els compromisos d’acollida, i apel·la les institucions catalanes a donar una resposta clara i contundent a la crisi del refugi que viu Europa.
Nombroses personalitats de tots els àmbits, representants polítics i institucionals i organitzacions socials i culturals de tota Catalunya ja han confirmat l’assitència a la manifestació.

Una marea blava fins al mar

La Manifestació Volem Acollir surt de la plaça Urquianona dissabte a les 16 h i va fins al passeig Marítim, a l’altura del parc de la Barceloneta. La ciutadania sortirà del centre de la ciutat, i portarà el seu clam fins al Mediterrani, on l’any passat van morir més de 5.000 persones per culpa de les polítiques de fronteres de la Unió Europea.
Continua llegint 

diumenge, 12 de febrer del 2017

CONCERT "VOLEM ACOLLIR"

Us vaig comentar que aniria al concert: va ser MOLT EMOCIONANT !!!
Jo tenia la pell de gallina ...
Demà ho comentem a l'aula.
Us enllaço alguns vídeos sobre el concert d'ahir:


dijous, 9 de febrer del 2017