dimecres, 24 de febrer del 2016

Sant Medir 2016, la dolça festa


 Grup d'Aula d'Acollida de primer d'ESO,

A punt de fer el vostre primer bateig d'aquesta festa ...
Informeu-vos: http://www.santmedir.org/

dimarts, 23 de febrer del 2016

El meu país d'allà, Aigua per al Sahel


Edu3.cat


Alumnes de primer de l'Aula d'Acollida,

És perquè agafeu idees sobre com fer la vostra activitat de Socials.
Us pot ajudar? Espero que sí !!!

La cançó de la Michelle


A la Michelle li encanta aquesta cançó, va per ella !!!!

 "Ves per on " de Roger Margarit
Devora el meu carrer hi viu un captaire.
La seva flaira indica que és allà
T’explica amb la convicció d’un sastre
i la braó d’un bon soldat
que ell n’era el xef d’un restaurant de pasta
a la zona més carca de Rubí.
Però un dimarts una visió el col·lapsa
i capgira el seu destí.
Diu que hem vingut al món a fer-hi el préssec.
“Per més que ens hi esforcem no sabrem res del cert.”
Diu que és astut el qui camina alegre
i tan estúpid l’univers!
I ara balla, balla, balla amb els “quillos” de la plaça
i ara imita un cordovès,
ara et gires i no hi és.
Ha condemnat el seu passat,
ha abandonat tot el que havia estimat.
I un dolç record vol aturar-li el pols però...
De sobte, ves per on, en un costat del pont
se li apareix mossèn Ramón.
I passa un tren de vapor en un paisatge misteriós
i passa un nen fent bombolles de colors.
Bombolles de colors.

dijous, 18 de febrer del 2016

El balcó dels somnis ( Llum Barcelona 2016)



Hi vàreu anar ? Va ser molt maco !!!!
Continueu descobrint:

 http://barcelona.st/el-festival-llum-bcn-ha-il%C2%B7luminat-les-festes-de-santa-eulalia

dimarts, 16 de febrer del 2016

Heu fet d'homes i dones del temps? ( 1r ESO)

Per aquells/ aquelles que heu perdut la memòria durant aquests 4 dies de festa, aquí teniu un petit recordatoti:
Edu3.cat

dijous, 11 de febrer del 2016

L'amistat, un gran tresor !!!!

Aquí us avancem un vídeo molt bonic que hem trobat a la xarxa. És sobre la cançó "Tens un amic" versionada al català pel grup "Gossos".
L'alumnat de 4rt d'ESO que participen al projecte "Voltem pel món" l'han treballada perquè estan a la terecera fase del projecte i va sobre l'amistat.
La resta de grups l'escoltarem, la cantarem i recordarem els i les nostres millors amics i amigues.

Festes de Santa Eulàlia 2016



Si en voleu saber més i anar-hi amb la vostra família o colla, aquí teniu l'enllaç a tota la programació:http://lameva.barcelona.cat/santaeulalia/